العودة للمجتمع
سؤالمنذ 4 أعوام تقريبًا

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🔧
إبراهيم محمد
صاحب ورشة صيانة
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
3

التعليقات3

💬
كريم وجدي
منذ 4 أعوام تقريبًا

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

👔
رضا البدري
منذ 4 أعوام تقريبًا

أنا عندي حضانة وبمارد بقيت ألحق أركز مع الأطفال بدل الردود ❤️

📈
رنا أحمد
منذ 4 أعوام تقريبًا

أنا جربت الباقة المجانية وقررت أشترك فوراً!

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI