سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي
سبحان الله كنت بفكر أشترك النهاردة ولقيت البوست ده!
أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪
هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔
هل البوت بيشتغل على واتساب بيزنس ولا العادي؟
أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية