العودة للمجتمع
سؤالمنذ 12 شهر

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

👩‍💼
سارة الحسيني
مديرة تسويق
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
6

التعليقات6

💬
💊
آية عبدالله
منذ 12 شهر

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

🏫
هالة فريد
منذ 12 شهر

سبحان الله كنت بفكر أشترك النهاردة ولقيت البوست ده!

🏗️
عبدالرحمن فتحي
منذ 12 شهر

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

🦷
عمر حسن
منذ 12 شهر

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

🧑‍💻
محمد عبدالرحمن
منذ 11 شهر

هل البوت بيشتغل على واتساب بيزنس ولا العادي؟

📕
رامي شوقي
منذ 11 شهر

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI