العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي سنتين

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

👶
فاطمة الزهراء
صاحبة حضانة أطفال
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
7

التعليقات7

💬
🦷
عمر حسن
منذ حوالي سنتين

جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته

📖
سمر اللبان
منذ حوالي سنتين

دي معلومة حلوة أوي! هبدأ أطبقها النهاردة

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ حوالي سنتين

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

🚗
فادي نبيل
منذ حوالي سنتين

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

📰
إيمان وحيد
منذ حوالي سنتين

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

🏗️
عبدالرحمن فتحي
منذ حوالي سنتين

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

📈
رنا أحمد
منذ حوالي سنتين

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI