سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته
دي معلومة حلوة أوي! هبدأ أطبقها النهاردة
هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔
عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده
شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله
شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير
شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله