العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ حوالي 3 سنين

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

📦
مصطفى زكي
تاجر جملة
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
2

التعليقات2

💬
🛒
باسم عادل
منذ حوالي 3 سنين

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

🏨
هاني جمال
منذ حوالي 3 سنين

ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI