العودة للمجتمع
سؤالمنذ 4 أشهر

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

📱
حسن البنا
صاحب محل موبايلات
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
2

التعليقات2

💬
🎨
أمل سليمان
منذ 4 أشهر

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

📕
رامي شوقي
منذ 4 أشهر

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI