العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من سنتين

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

🚗
فادي نبيل
صاحب مغسلة سيارات
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
2

التعليقات2

💬
👨‍💻
نور الدين
منذ أكثر من سنتين

أنا بقالي 8 شهور على مارد وزادت أرباحي 50%

👩‍🍳
ليلى جابر
منذ أكثر من سنتين

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI