العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ 4 أشهر

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

📈
رنا أحمد
مديرة مبيعات
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
6

التعليقات6

💬
🔧
إبراهيم محمد
منذ 4 أشهر

إيه البقية دي! أنا لازم أجرب مارد فوراً 🚀

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ 4 أشهر

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

📱
حسن البنا
منذ 4 أشهر

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

🥗
لمياء حسين
منذ 3 أشهر

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

🏫
هالة فريد
منذ 3 أشهر

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

🚚
طارق سعيد
منذ 3 أشهر

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI