العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من سنتين

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

💊
آية عبدالله
صيدلانية
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
5

التعليقات5

💬
📦
مصطفى زكي
منذ أكثر من سنتين

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

🍽️
جنى محمود
منذ أكثر من سنتين

الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ أكثر من سنتين

إيه البقية دي! أنا لازم أجرب مارد فوراً 🚀

👔
رضا البدري
منذ أكثر من سنتين

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

🪑
تامر حسني
منذ أكثر من سنتين

أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI