هل في حد جرب مارد بالسعودي؟ 🇸🇦 أنا من الرياض وعندي مشروع صغير. شفت إن مارد مصري بس هل بيفهم اللهجة السعودية كمان؟ يعني لو عميل قال "أبي أعرف كم السعر" هل البوت يفهم؟ ولا لازم عربي فصحى؟
سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟
ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟
نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي