العودة للمجتمع
💡 نصيحةمنذ أكثر من سنة

نصيحة: إزاي تخلي البوت يحول العميل لموظف بشري ⚡ واحد من أحسن حاجات في ما...

📈
رنا أحمد
مديرة مبيعات
نصيحة: إزاي تخلي البوت يحول العميل لموظف بشري ⚡ واحد من أحسن حاجات في مارد إنك تقدر تحدد كلمات معينة لما العميل يقولها، البوت يحوله لموظف. مثلاً لو العميل قال "عايز أكلم حد" أو "المشكلة مش اتحلت"، البوت يوقف الرد ويبعتلك إشعار. ده مهم جداً عشان العميل يحس إن فيه بشر ورا الموضوع مش بس روبوت! 🤝
6

التعليقات6

💬
📦
مصطفى زكي
منذ أكثر من سنة

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

🎓
عبير حسني
منذ أكثر من سنة

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

📦
مصطفى زكي
منذ أكثر من سنة

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

🖨️
سامي كمال
منذ أكثر من سنة

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

🏋️
حازم شريف
منذ أكثر من سنة

رائع! أنا بشتغل في التسويق ومارد وفّر عليا كتير

📕
رامي شوقي
منذ أكثر من سنة

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

نصيحة: إزاي تخلي البوت يحول العميل لموظف بشري ⚡ واحد من أحسن حاجات في ما... | مجتمع مارد AI