العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من سنتين

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🚕
عادل حمدي
سائق أوبر
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
6

التعليقات6

💬
🦷
عمر حسن
منذ أكثر من سنتين

الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً

💅
ياسمين فاروق
منذ أكثر من سنتين

أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة

🛒
باسم عادل
منذ أكثر من سنتين

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

💅
ياسمين فاروق
منذ أكثر من سنتين

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

💪
يوسف الشريف
منذ أكثر من سنتين

أنا عندي حضانة وبمارد بقيت ألحق أركز مع الأطفال بدل الردود ❤️

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ أكثر من سنتين

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI