العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من سنة

أنا من السعودية ومارد فهم اللهجة بتاعتنا! 🇸🇦 كنت خايف أشترك لأن المنصة...

🌾
أسامة رشدي
صاحب مزرعة
أنا من السعودية ومارد فهم اللهجة بتاعتنا! 🇸🇦 كنت خايف أشترك لأن المنصة مصرية، بس فوجئت إن مودل حورس فاهم اللهجة السعودية كويس! عميل كتب "وش أسعاركم يا حبيبي" والبوت رد بالليلة بشكل مهذب وحط الأسعار كلها. أنصح أي سعودي أو خليجي يجرب مارد، فعلاً يستاهل! 👍
5

التعليقات5

💬
🏡
نادية حسن
منذ أكثر من سنة

أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ أكثر من سنة

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

🛒
باسم عادل
منذ أكثر من سنة

أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍

⚖️
شريف مصطفى
منذ أكثر من سنة

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

🧮
منال سيد
منذ أكثر من سنة

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

أنا من السعودية ومارد فهم اللهجة بتاعتنا! 🇸🇦 كنت خايف أشترك لأن المنصة... | مجتمع مارد AI