العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ 10 أشهر

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

👗
دينا خالد
مصممة أزياء
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
5

التعليقات5

💬
🏡
نادية حسن
منذ 10 أشهر

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

📸
ماجد الصاوي
منذ 10 أشهر

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

🇸🇦
خالد العتيبي
منذ 10 أشهر

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ 10 أشهر

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

📰
إيمان وحيد
منذ 9 أشهر

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI