العودة للمجتمع
سؤالمنذ 7 أشهر

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

📦
مصطفى زكي
تاجر جملة
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
3

التعليقات3

💬
🧵
منى رضا
منذ 7 أشهر

سبحان الله كنت بفكر أشترك النهاردة ولقيت البوست ده!

❄️
محمود فوزي
منذ 7 أشهر

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

🪑
تامر حسني
منذ 7 أشهر

الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI