العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من سنة

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

👩‍🍳
ليلى جابر
معلمةCooking أونلاين
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
4

التعليقات4

💬
🏗️
عبدالرحمن فتحي
منذ أكثر من سنة

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

❄️
محمود فوزي
منذ أكثر من سنة

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

🏋️
حازم شريف
منذ أكثر من سنة

هل البوت بيشتغل على واتساب بيزنس ولا العادي؟

🦷
عمر حسن
منذ أكثر من سنة

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI