العودة للمجتمع
سؤالمنذ 4 أشهر

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🚕
عادل حمدي
سائق أوبر
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
7

التعليقات7

💬
📚
مريم الشافعي
منذ 4 أشهر

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

🏋️
حازم شريف
منذ 3 أشهر

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

🏫
هالة فريد
منذ 3 أشهر

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

🧵
منى رضا
منذ 3 أشهر

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

👩‍💻
هدى المصري
منذ 3 أشهر

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

🔧
إبراهيم محمد
منذ 3 أشهر

بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة

🦷
عمر حسن
منذ 3 أشهر

أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI