العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من سنة

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

🏡
نادية حسن
أم وربة بيت
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
7

التعليقات7

💬
👩‍💼
سارة الحسيني
منذ أكثر من سنة

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

🚚
طارق سعيد
منذ أكثر من سنة

أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة

🔧
إبراهيم محمد
منذ أكثر من سنة

أنا بقالي 8 شهور على مارد وزادت أرباحي 50%

🖨️
سامي كمال
منذ أكثر من سنة

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

💻
وائل حسام
منذ أكثر من سنة

جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته

📕
رامي شوقي
منذ أكثر من سنة

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ أكثر من سنة

بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI