العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من سنة

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

⚖️
شريف مصطفى
محامي
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
6

التعليقات6

💬
🧵
منى رضا
منذ أكثر من سنة

بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة

🚚
طارق سعيد
منذ أكثر من سنة

حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪

🎓
عبير حسني
منذ أكثر من سنة

العملاء بتوعي فاكرين إن فيه موظف بيرد عليهم 😂😂

🏫
هالة فريد
منذ حوالي سنة

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

❄️
محمود فوزي
منذ حوالي سنة

جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته

❄️
محمود فوزي
منذ حوالي سنة

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI