سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي
نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي
أنا بقالي 8 شهور على مارد وزادت أرباحي 50%
أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة