العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي 4 ساعات

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

🏡
نادية حسن
أم وربة بيت
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
4

التعليقات4

💬
👩‍⚕️
نهى عمر
منذ حوالي 4 ساعات

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ حوالي 4 ساعات

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

💪
يوسف الشريف
منذ حوالي 4 ساعات

أنا بقالي 8 شهور على مارد وزادت أرباحي 50%

💪
يوسف الشريف
منذ حوالي 4 ساعات

أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI