سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍
أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍
أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪
أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!