سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة
الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً
هل البوت بيشتغل على واتساب بيزنس ولا العادي؟
أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!
حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪
ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه
أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍
عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده