العودة للمجتمع
سؤالمنذ 9 أشهر

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

📸
ماجد الصاوي
مصور فوتوغرافي
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
8

التعليقات8

💬
👶
فاطمة الزهراء
منذ 9 أشهر

بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة

🌾
أسامة رشدي
منذ 9 أشهر

الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً

🧑‍💻
محمد عبدالرحمن
منذ 9 أشهر

هل البوت بيشتغل على واتساب بيزنس ولا العادي؟

💊
آية عبدالله
منذ 9 أشهر

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

🪑
تامر حسني
منذ 9 أشهر

حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪

👨‍💻
نور الدين
منذ 9 أشهر

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

👔
رضا البدري
منذ 9 أشهر

أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍

🏋️
حازم شريف
منذ 9 أشهر

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI