العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي 3 ساعات

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

🦷
عمر حسن
صاحب عيادة أسنان
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
5

التعليقات5

💬
👗
دينا خالد
منذ حوالي 3 ساعات

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ حوالي 3 ساعات

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

👩‍💼
سارة الحسيني
منذ حوالي 3 ساعات

أنا عندي حضانة وبمارد بقيت ألحق أركز مع الأطفال بدل الردود ❤️

🚚
طارق سعيد
منذ حوالي 3 ساعات

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

🥗
لمياء حسين
منذ حوالي 3 ساعات

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI