سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟
أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!
أنا عندي حضانة وبمارد بقيت ألحق أركز مع الأطفال بدل الردود ❤️
سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟
أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية