العودة للمجتمع
سؤالمنذ 3 أشهر

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

📖
سمر اللبان
معلمة لغة إنجليزية
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
4

التعليقات4

💬
🎨
أمل سليمان
منذ 3 أشهر

دي معلومة حلوة أوي! هبدأ أطبقها النهاردة

🚚
طارق سعيد
منذ 3 أشهر

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

🚕
عادل حمدي
منذ 3 أشهر

أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍

👗
دينا خالد
منذ شهرين

سبحان الله كنت بفكر أشترك النهاردة ولقيت البوست ده!

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI