محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪
ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه
عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده
شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله
عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده
ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!
عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده
والله ممتاز! أنا كمان جربته والنتايج فوق الخيال 🔥