العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي سنتين

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

⚖️
شريف مصطفى
محامي
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
8

التعليقات8

💬
👔
رضا البدري
منذ حوالي سنتين

حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪

👨‍💻
نور الدين
منذ حوالي سنتين

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

📸
ماجد الصاوي
منذ حوالي سنتين

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

كريم وجدي
منذ حوالي سنتين

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

🧑‍💻
محمد عبدالرحمن
منذ حوالي سنتين

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

💪
يوسف الشريف
منذ حوالي سنتين

ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!

🍽️
جنى محمود
منذ حوالي سنتين

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

🌾
أسامة رشدي
منذ حوالي سنتين

والله ممتاز! أنا كمان جربته والنتايج فوق الخيال 🔥

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI