العودة للمجتمع
سؤالمنذ 8 أشهر

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🏗️
عبدالرحمن فتحي
مهندس معماري
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
4

التعليقات4

💬
🧮
منال سيد
منذ 8 أشهر

أحسن قرار أخدته إني اشتركت في مارد! 🧞‍♂️

🚗
فادي نبيل
منذ 8 أشهر

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

🧠
زينب عماد
منذ 8 أشهر

أنا كمان صاحب مطعم ونفس التجربة بالظبط 👍

🌐
سلمى ياسر
منذ 8 أشهر

العملاء بتوعي فاكرين إن فيه موظف بيرد عليهم 😂😂

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI