العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي سنتين

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

🚕
عادل حمدي
سائق أوبر
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
5

التعليقات5

💬
🧑‍💻
محمد عبدالرحمن
منذ حوالي سنتين

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

🎓
عبير حسني
منذ حوالي سنتين

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

🏫
هالة فريد
منذ حوالي سنتين

ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!

👩‍💻
هدى المصري
منذ حوالي سنتين

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

👩‍🍳
ليلى جابر
منذ حوالي سنتين

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI