سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه
ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه
ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!
أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪
شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله