العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من 3 سنين

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

📦
مصطفى زكي
تاجر جملة
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
8

التعليقات8

💬
🥗
لمياء حسين
منذ أكثر من 3 سنين

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

📕
رامي شوقي
منذ أكثر من 3 سنين

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

🧠
زينب عماد
منذ أكثر من 3 سنين

سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ أكثر من 3 سنين

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

🏨
هاني جمال
منذ أكثر من 3 سنين

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

🏋️
حازم شريف
منذ أكثر من 3 سنين

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

🚗
فادي نبيل
منذ أكثر من 3 سنين

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

📰
إيمان وحيد
منذ أكثر من 3 سنين

بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI