سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪
سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟
سؤال: كم تقريباً الاشتراك الشهري؟
شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير
أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊
شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير
الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍
بقالي أسبوعين بستخدمه والنتايج مبهرة