العودة للمجتمع
سؤالمنذ حوالي 3 ساعات

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🚗
فادي نبيل
صاحب مغسلة سيارات
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
2

التعليقات2

💬
💻
وائل حسام
منذ حوالي 3 ساعات

أنا بقالي 8 شهور على مارد وزادت أرباحي 50%

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ حوالي 3 ساعات

أنا pharmacist وعايز أجرب مارد في الصيدلية 💊

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI