العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من سنة

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

🛒
باسم عادل
صاحب سوبر ماركت
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
8

التعليقات8

💬
🦷
عمر حسن
منذ أكثر من سنة

ممكن حد يفهمني إزاي أشترك؟ عايز أبدأ النهاردة!

🖨️
سامي كمال
منذ أكثر من سنة

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

📱
حسن البنا
منذ أكثر من سنة

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

👩‍🍳
ليلى جابر
منذ أكثر من سنة

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

🥗
لمياء حسين
منذ أكثر من سنة

شكراً على النصيحة! فعلاً فرقت معايا كتير

👩‍💻
هدى المصري
منذ أكثر من سنة

رائع! أنا بشتغل في التسويق ومارد وفّر عليا كتير

👩‍💻
هدى المصري
منذ أكثر من سنة

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

📦
مصطفى زكي
منذ أكثر من سنة

أخيراً لقيت بوت عربي محترم! تعبت من البوتات الأجنبية

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI