سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه
أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة
هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔
أنا جربت 3 بوتات قبل كده ومارد أحسنهم من غير مبالغة
سبحان الله كنت بفكر أشترك النهاردة ولقيت البوست ده!
العملاء بتوعي فاكرين إن فيه موظف بيرد عليهم 😂😂