العودة للمجتمع
سؤالمنذ أكثر من سنة

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار...

🛒
باسم عادل
صاحب سوبر ماركت
محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مارد وعندي أكتر من 500 منتج. إيه أحسن طريقة أدخل كل البيانات دي؟ هل أكتبها يدوي ولا فيه طريقة أرفع ملف Excel مثلاً؟ شكراً مقدماً لأي حد يساعد 🙏
5

التعليقات5

💬
🥗
لمياء حسين
منذ أكثر من سنة

شكراً على المشاركة، هجرب الطريقة دي إن شاء الله

🌾
أسامة رشدي
منذ أكثر من سنة

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

🥗
لمياء حسين
منذ أكثر من سنة

عايز أفهم أكتر عن موضوع الـ AI اللي في البوت ده

❄️
محمود فوزي
منذ أكثر من سنة

نصيحة ذهبية بجد! شكراً يا غالي

🏗️
عبدالرحمن فتحي
منذ أكثر من سنة

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

محتاج نصيحة: أحسن طريقة أعلّم البوت بمنتجاتي؟ 📋 أنا لسه بادئ أستخدم مار... | مجتمع مارد AI