العودة للمجتمع
سؤالمنذ شهرين

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر...

🎓
عبير حسني
صاحبة أكاديمية أونلاين
سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
5

التعليقات5

💬
👩‍💼
سارة الحسيني
منذ حوالي شهرين

جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته

👩‍⚕️
نهى عمر
منذ حوالي شهرين

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

🚗
فادي نبيل
منذ حوالي شهرين

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

👗
دينا خالد
منذ حوالي شهرين

حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪

🇸🇦
خالد العتيبي
منذ حوالي شهرين

الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً

سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهر... | مجتمع مارد AI