سؤال للخبراء: إزاي أربط مارد مع نظام الفواتير؟ 🧾 أنا بستخدم مارد من شهرين وعايز أاخده للمستوى التالي. هل حد عنده خبرة في ربط المارد مع نظام فواتير؟ أنا بستخدم فاتورة وعايز لما العميل يطلب، البوت يعمل الفاتورة تلقائي ويبعتها.
جرّبت مارد من أسبوع وفعلاً مختلف عن أي بوت تاني جربته
أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!
أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪
حورس فعلاً فاهم اللهجة المصرية كويس 💪
الحقيقة الدعم الفني ممتاز ومش بيسيبك أبداً