العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من سنة

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

❄️
محمود فوزي
فني تكييفات
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
8

التعليقات8

💬
👨‍💻
نور الدين
منذ أكثر من سنة

الحقيقة لما جربت مارد مصدقتش الفرق! 😍

👩‍💻
هدى المصري
منذ أكثر من سنة

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

👨‍💻
نور الدين
منذ أكثر من سنة

هل فيه باقة سنوية أرخص؟ 🤔

🚚
طارق سعيد
منذ أكثر من سنة

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

📕
رامي شوقي
منذ أكثر من سنة

ممتاز جداً! أنا بعت اللينك لصاحبي عشان يجربه

👨‍🍳
أحمد محمود
منذ أكثر من سنة

أنا من الإمارات ومارد شغال معايا تمام 🇦🇪

🔧
إبراهيم محمد
منذ أكثر من سنة

أنا بستخدم مارد من سنة ومش ناوي أسيبه!

🏫
هالة فريد
منذ أكثر من سنة

إيه البقية دي! أنا لازم أجرب مارد فوراً 🚀

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI