العودة للمجتمع
💬 تجربةمنذ أكثر من 5 سنين

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية....

🍽️
جنى محمود
بلوجر طعام
أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية... إزاي بوت هيرد على عملائي؟! بس جربت مارد وانصدمت. البوت بيفهم اللهجة المصرية - يعني العميل يقوله "عايز أعرف سعر الحاجة دي" والبوت يفهم ويرد! مش زي البوتات التقليدية اللي لازم تكتب الكلمة الأجنبية عشان يفهمك. أنصح أي حد عنده بيزنس يجربه. في 50 رسالة مجانية تقدر تجرب بيهم الأول. 👌
4

التعليقات4

💬
🚕
عادل حمدي
منذ أكثر من 5 سنين

ممكن تشرح أكتر إزاي ظبطت الإعدادات؟

🏡
نادية حسن
منذ أكثر من 5 سنين

والله ممتاز! أنا كمان جربته والنتايج فوق الخيال 🔥

🦷
عمر حسن
منذ أكثر من 5 سنين

أنا جربت الباقة المجانية وقررت أشترك فوراً!

👩‍🍳
ليلى جابر
منذ أكثر من 5 سنين

أنا مطور وشغال على API بتاعت مارد - قوية جداً!

أول مرة أحس إن واتساب بيشتغل لوحده! 😂 الحقيقة أنا كنت متشكك في البداية.... | مجتمع مارد AI